18 December 2017

3 TIPS PILIH PERFUME YANG UOLLS WAJIB TAHU..



BACA SAMPAI HABIS..
.
.
#1. BAGAIMANA MEMILIH PERFUME YANG SESUAI?
.
Test! Cuba cium baunya. Tapi uolls tidak digalakkan untuk mencium lebih dari 3 bau perfume pada satu-satu masa. Setelah mencium 3 bau, minta dapatkan bau kopi supaya ia neutralize semula sense bau kita.
.
Selepas itu, uolls boleh cuba dengan test unit dan sembur pada bahagian nadi. Harus diingatkan bahawa perfume bertindak balas lebih kurang 15 minit dengan bau dan badan kita.
.
.
#2. KETAHUI BAHAN DAN AROMA PERFUME
.
Kita pasti akan memilih minyak wangi yang beraroma segar. Biasanya, ramuan wangian mempunyai banyak pilihan seperti ekstrak dari bunga-bungaan, buah-buahan, sayur-sayuran, leather, tobako, dsb. Setiap wangian juga mempunyai pengkelasan yang berbeza sama ada sesuai untuk lelaki atau wanita.
.
Biasanya, aroma bagi haruman wanita adalah lebih lembut dan aroma lelaki adalah lebih kuat. Jadi, tidak menjadi masalah untuk lelaki memakai perfume aroma wanita TETAPI kaum perempuan tidak digalakkan untuk memakai perfume aroma lelaki.
.
.
#3. DI MANA ANDA BOLEH DAPAT MINYAK WANGI YANG BERKUALITI DENGAN HARGA YANG BERPATUTAN?
Uolls sudah tahu perfume original memang mahal. Jadi, EDP merupakan pilihan rakyat di negara ini kerana harganya yang lebih murah. Lebih-lebih lagi dengan kewujudan DEXANDRA. ❤️
.
.
Bermanfaat?
Klik 'SHARE' 😘

No comments:

Post a Comment